Salı, Kasım 07, 2006

4 yorum:

sammy dedi ki...

İş hayatında gerçekten aynen böyle. "Kadın kadının kurdu".

sammy dedi ki...

Tufan Bey bu arada birşey sormak istiyorum size. Siz çizimlerinizde hangi programı kullanıyorsunuz?

Tufan Selçuk dedi ki...

Önce Schöller yerine dijital çıktılarda kullanılan hazır kesilmiş A4 kağıdı üzerine kurşunkalem, sonra çinimürekkebi ve kesinlikle tarama ucu.
Flomaster de kullanıyorum bazı yerlerde ama tarama ucunun tadını hiç bir şeyde bulamadım.
En son da da Photoshop sağolsun.
Direk bilgisayarda yapmıyorum. Sadece renklendirmeyi yapıyorum.
Çünkü bilgisayar çok metalik, yapmacık, soğuk geliyor bana.
Ama renklendirmede üstüne yok. Zamanla yarıştığımız için gazetede çok işe yarıyor.
Selamlar, teşekkürler.

sammy dedi ki...

Açıklamalarınız için teşekkür ederim Tufan Bey.